Bakgrunn

torsdag 31. desember 2015

Kun få timer igjen før nytt år

Nå er det ikke lenge igjen, dere. Før vi trer inn i 2016 - et nytt år med nye muligheter. Selv er jeg storfornøyd med 2015, så jeg trenger egentlig ikke noe nytt og spennende i det nye året. Det sagt, så vil jeg gjerne ha mer av alt det som var bra i 2015: mer hobby, mer turer i skog og mark, mer tid med de flotte barna mine, mer håndball, mer kos i "Slottet" (som er min halvpart av en tomannsbolig) og mer tid med alle de flotte menneskene rundt meg.

Jeg burde gå ned noen flere kilo, men gidder ikke mase med "100 dager uten sukker" som jeg ser er årets "it" på facebook. Jeg hadde strøket glatt etter noen uker (dager?) uansett, så en ting mindre å irritere seg over. Jeg burde også begynne å trene, og det litt fort. Etter å slanket vekk over 50 kilo er jeg den "stolte" eier av tidenes pinglearmer. Strikkemusklene vises dessverre dårlig og ikke kan de løfte noe særlig heller:-(

Har ikke  tid til å skrive mer nå. Det er snart nyttårsfest, så jeg antar hår og sminke bør stå litt i stil til den fantastiske sorte Valentinokjolen jeg var så heldig å arve av min søster. Hold in-saker overalt, skyhøye heler, et par timer på badet, og jeg er klar for fest!

Men du - jeg scrappet faktisk både i går og i dag. Har snart ferdig noen "sykort" som jeg kanskje kan vise fram i morgen. Og med strømpa går det stadig framover. Litt kjapp med husvasken i morgen, så tror jeg kanskje den første er i boks :-)


Hjemmelagde gaver fortjener hjemmelagde merkelapper



Julestrømpe "in the making"

Ha en fantastisk nyttårsaften da, dere. Så snakkes vi :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar