Bakgrunn

søndag 9. september 2012

 
 
Da jeg startet bloggen var min intensjon å publisere minst ett innlegg hver uke. Men puh - ser ut som jeg stever med en gang i måneden! Men herfra kan det bare bli bedre, ikke sant? Nå nærmer det seg jo jul med stormskritt og da er det bare å ta seg sammen, legge vekk bøkene og la kreativiteten (og selvdisiplinen) blomstre. Jeg er igang med mine UFO'er og satser på en ny og bedre bloggstart! Her er et par Bellas mittens som jeg har gjort ferdig. De er strikket i Alfa og mønstet fant jeg i alt flytterotet så er ikke sikker på hvor det kommer fra. Er også godt igang med et par grønne og satser på å lage en variant av Stafflua som skal høre til disse. De hvite blir en julegave og de grå havner i gavekassa!

When I started this blog, my intention was to publish at least one post every week. But puh - looks like I'm struggelig with just one per month! But from here, things can only get better, right? Xmas is approching really fast, so I need to speed up my crafting, put all the books away and let creativity (and self disciplin) bloom. I am currently working on finishing my UFO's and intend to make a new and improved blog start! Here are two pairs of Bellas mittens that I finished this morning. They are knitted in a norwegian yarn called Alfa, and I'm not quite sure where it got the pattern from (think it was a Norwegian blog). I am currently working on a pair of green ones and hoping to make some matching caps to go with these. The white ones are a Xmas present, where as the grey ones will go in my gift box for now.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar