Bakgrunn

torsdag 24. mars 2016

Ikke glemt - bare litt for travelt..

At det har vært stille, betyr slett ikke at jeg ikke har hobbytid. Bare at det er minimalt med det, og at den er (litt for) oppdelt og stykkevis. Men jeg holder på innimellom håndball, start på fotball, jobb og barn. Finner visst ikke helt roen og gleden ved håndarbeid i de travle ukene... :-(

Me being quiet does not mean that I don't enjoy my hobbies. My life has been crazy busy lately, so crafts are done in between every thing else. And when it's like that, I don't enjoy it that much... :-(

Men nå er det påskeferie! Juhuu - jeg kan sove lenge og nyte så mye håndarbeid og turer jeg bare orker! Starten på påsken var vidunderlig! Ungene og jeg har nytt late dager i solveggen, shopping, kino og familiemiddager. Vi har tullet og ledd, danset og lett etter påskeegg, sett Belgianyheter og snakket om verden. I mine øyne en helt perfekt påske så langt - toppet med at eldstemann sendte melding og fortalte at han har fridd til kjæresten <3

But now it's Easter! And Easter means holidays and plenty of time to enjoy sleeping in, being outdoors and drinking coffee in the sun at home. The kids and I have had a great start with shopping, cinema, Easter egg hunting, family dinners and spending time with friends. Ant it was all topped with my eldest son asking his girlfriend to marry him <3 
They youngest two are now with their father, which means I have lots and lots of time to craft. I have several projects on my list to finish during these days, so looking  forward to crocheting, knitting and embroidering for hours and hours! 


Nå har de to minste dratt på ferie til pappan sin, og jeg skal kose meg resten av påsken med å gjøre ferdig julestrømpe nr. 3 og 4, gjøre ferdig tekoppbroderiet og montere et teppe. Men først skal jeg drømme meg bort i jordbærbrikker og deilige sommerkvelder.... Gleder meg til å dekke bordet ute med hjemmelagde brikker, rørt jordbærsyltetøy og nystekte vafler. Det er sommerkos, det!





Håper dere alle har en flott påske. Nyt turer, timer i sola og kos dere dønn ihjel med hva enn dere gjør som gir dere glede :-)

Hope you all have a wonderful Easter. Enjoy long walks, hours in the sun and have fun with whatever that gives you joy :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar